středa 9. února 2011

Koníček - střih / Horse - pattern

Ahoj holky.
Tak mi to s tím tvořením nějak vázne. Mám zánět v oku a nějak špatně vidím na háčkování a vyšívání. Tak jsem vám alespoň stáhla střih na hezkého koníka. Teda .... mně se moc líbí.
Hned, jak se mi zrak zlepší, něco zase ušmodrchám. Už se těším!
Krásný večer.
Martina

PS: jak je jasné z obrázků, nožičky jsou přišité zvlášť. Takže koníček je spíše sedací, než stojací.  Možná by nebylo špatné udělat nožky na knoflíčky, aby se s nimi dalo hýbat.




4 komentáře:

  1. Jé, Martinko ten je také moc hezký!!
    Tak jej ukládám..
    A Ty hezky odpočívej a šetři oko,
    ať se můžeme těšit na další Tvé výtvory!!!
    Přeji brzké uzdravení
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, přeji brzké uzdravení, abychom se mohli kochat krásnými věcičkami, které tvoříš.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, koníček je pěkný. A hlavně se brzy uzdrav ať se můžem koukat na tvoje pěkné výtvory .... Denisa

    OdpovědětVymazat
  4. Jů,tak tgen je teda moc povedený.Krása,díky za střih

    OdpovědětVymazat