úterý 29. března 2011

Háčkovaný šál

Ahoj tvořilky.
Trochu jsem kopírovala od naší kolegyně http://rooster-hill.blogspot.com/ a začala jsem háčkovat šál z japonských kytiček. Doufám, že se mi povede taky tak krásný.
... tohle je začátek :

8 komentářů:

  1. Tinko, taky jsem si kytičku od Jany vyzkoušela, ale mám jen jednu :o)
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Tinko!!!
    No tak tohle vypadá moc dobře.
    Šál bude určitě výstavní!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Martinko,
    kytičky jsou hezké!!
    To tedy bude šál!!!
    A musím pochválit krajky, polštářek, bačkůrky a mňamky!!! Protože jsem tady chvilku nebyla!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. fantazia!...uz sa tesim na konecny vysledok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Martí,

    úplně jsem Ti zapoměla odepsat na Tvůj dotaz ohledně Fleru.

    Takže ve svém profilu si klikneš pravo na Reklama a poté na Fler minibanner. Pak si zkopíruješ odkaz a vložíš na blog. Kdyby něco nejasného, klidně napiš.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. No luxus, Marťo, Ty jedeš! Kolik Ti vychází v průměru jedna kytka? J.

    OdpovědětVymazat
  7. Moje jsou teda jen o 0,5cm více, tj. 8cm, Marťo. Ale ono dost udělalo i konečné vypnutí. Ať se Ti práce daří, těším se moc! J.

    OdpovědětVymazat