čtvrtek 27. října 2011

BUM BÁC

Ahoj tvořilky.
Strašně moc všem děkuji za slova podpory. Potěšilo mě, že na mně myslí tolik lidiček.
Dnes v noci jsem moc nespala, stále jsem slyšela tu ránu a viděla airbagy kolem sebe. Pořád si přehrávám co se stalo. Snažím se nebrečet, ale občas to nejde.
 Podepsala jsem revers v nemocnici a tatínek mě odvezl domů. Cestou kolem nehody jsem si uvědomila, jaké jsem měla štěstí. Jak jsem se snažila vyhnout, boční náraz mě vyhodil mezi strom a sloup elektrického napětí. Ještě kousek a mohlo to dopadnout hůř.
A fotky ani nepotřebují komentář.


Takhle to ani nevypadá tak hrůzostrašně. Ale pán v servisu se hrozně divil, že jsem přišla sice o berlích, ale relativně po svých. Je zničený celý předek. Fakt, holky, když jedete, mějte zapnuté pásy. A čím víc airbagů, tím líp. Mám sice natlučený nos, ale asi mi zachránili život. A páteř - mám ji jen hnutou a nezlomenou.
A příště už bude příspěvek určitě o veselejších věcech.
Pac a pusu.
Tina

3 komentáře:

  1. Martinko musela to být strašná rána. Přeji brzké uzdravení nejen na těle, ale i na duši, té to někdy trvá delší dobu. Ale máte děti a před námi jsou Vánoce a ty letošní budou u vás určitě nádherné. Ještě jednou hodně zdraví a pozdravujte svého anděla. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Marti!!!!
    Přeju ti,aby ses z tohoto špatného zážitku vzpamatovala co nejdříve a samozřejmě přeju hodně zdravíčka!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, přeji brzké uzdravení jak po tělesné stránce tak i po té psychické. Já sama neřídím, ale strach mám vždy, když ti moji kluci někam vyrazí, zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat