pondělí 23. ledna 2012

Domečku, domečku, kdo v tobě přebývá

Taky máte rády výhodné nákupy? Já děsně. Znáte to: jsou sice obě levé, ale nekupte to za ty peníze.
Dneska jsem v bazaru koupila domeček pro panenky. Sice nevím, jak se sem už vejdeme, no ale .... nekupte to za ty peníze. :-D
Domeček je asi metr dvacet vysoký, no, mám z něj radost. A malá skákala taky radostí.
Takže nás čeká zařizování, vybavování, šití a zdobení.
Ještě bych chtěla poprosit přítele, aby nám tam udělal světýlka. On je takový šikovný a dělá ty modýlky, tak to pro něj bude hračka.

Krásný večer. Tina

12 komentářů:

  1. Martinko, je perfektní ... Těším se na výsledek.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten je naprosto nádherný, kde mají bazary s takovými poklady?

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, domek jsem čirou náhodou koupila u nás v malém skorovesnickém bazárku. Občas se tam vyhrabou opravdu poklady. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný domeček. Taky se moc těším, až naše malá doroste a budu jí vymýšlet a shánět takové krásné dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy ten je a až ho zařídíte, to bude teprve paráda :)
    Já jsem kdysi dávno před léty udělala našim holkám domeček ze sololitové bedýnky, našila závěsy nábytek byl z odřezků polystyrénu i koberce ze zbytků běhounů byly a jak si holky vyhrály :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasti, to je dobrý nápad použít polystyrén. Díky!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Jé to já bych skákala radostí sama!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. to je náádhera. Stěhuji se k vám. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Waw ... tak ten je seper ... to bylo určitě radosti ... Marti máš u mě něco ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, tak domeček je báječný!!! Škoda, že nemám holčičku :o) jako malá jsem si je vyráběla z velkých i malých papírových krabic...to už je fakt historie :o)) těšila jsem se, jak je budu dělat se svojí holčičkou...no kluci na to nejsou :o) tak možná jednou s vnučkou...a samozřejmě ne z těch papírových krabic...tak si to krásně užívejte a zařizujte...pápá Radka

    OdpovědětVymazat