pátek 11. září 2015

Podzimní počasí

Ahoj moje milé,
asi je to tím počasím, ale dost často se mi vkrádá na mysl to, jakou rychlostí se už zase blíží Vánoce.
Vždycky si říkám, že začnu s nákupem dárků co nejdříve a nikdy to nějak nestíhám.
Letos jsem si řekla - dost. Dárky budu kupovat jen dětem a dospělým a kamarádkám nadělím něco od srdce, doma dělaného.
Snad to ještě zvládnu. V hlavě mám několik nápadů.
Líbí se mi třeba ručníky s vyšívanou stuhou.

Nebo malé kosmetické taštičky.
Určitě bude i něco háčkovaného. Podložka? Houbička do sprchy?
Kromě toho chci uháčkovat nové ozdoby na stromeček.
Plány jsou, tak teď už jen všechno realizovat. :-)

A co vy? Chystáte?

Mějte krásný den.
Tina

1 komentář:

  1. Ahoj Tinko, chystám. Jsem na tom podobně jako ty, plánů mám, jen realizace stále vázne. Ručníky se mi taky líbí, ale představa, že se mi do něj někdo utře mě děsí .-)). Měj se krásně. Pa Rija

    OdpovědětVymazat