úterý 27. června 2017

Háčkovaná taška - Crochet bag

Ahoj všichni,
nedávno jsem usoudila, že nutně potřebuji novou kabelku, nejlépe krémovou, háčkovanou. Našla jsem hezký vzorek na netu a pustila jsem se do práce.
Uši jsem koupila už hotové.
Snad se povedla, zatím jsou na ní jen samé dobré ohlasy.

Zvládla jsem i podšívku a pár kapsiček na drobnosti.
K letním šatům se hodí, ještě by to chtělo nějakou v jiné barvě.

Mějte se moc krásně.

Tina

5 komentářů:

  1. Nádherná, úžasná . Taky jsem ji chtěla zkusit, ale odrazuje mě to spojování koleček. Jste šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, tak to je opravdu krásná taška na léto. Z jaké příze jste ji háčkovala a kde se seženou uši. Předpis na tuto tašku mám delší dobu a tak jste mě připomněla, že bych se o ni také mohla pokusit. Vám se moc povedla.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Tíno, ta je překrásná, přímo dokonalá. Já už na netu také na tento vzorek koukala protože se mi moc líbil. Moc zdravím A.

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka je nádherná, také mám v plánu si nějakou uháčkovat, jednou .........:)

    OdpovědětVymazat